Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ και η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ




Το τελευταίο διάστημα   όλο και περισσότερο πληθαίνουν οι αναφορές  στις προφητείες  των δύο  Αγίων προσωπικοτήτων του Κοσμά του Αιτωλού , του Παϊσίου
  και άλλων.
Κάποιες από αυτές , μου είχαν ήδη κινήσει το ενδιαφέρον  από καιρό πριν  και αυτός ήταν ο λόγος  που δραστηριοποιήθηκα να βρω   τους χάρτες  των χωρών  της πρώην Σ. Ενώσεως  αλλά  βέβαια   περισσότερο της Ρωσίας .Το ερώτημα μου  μετά από το πολύ ψάξιμο  γινόταν  ακόμα πιο  επίμονο  με βάση  πάντα στο  βάθος  του μυαλού μου  τις προφητείες ότι η Ρωσία θα βγει  στο  Αιγαίο κλπ…
Ναι αλλά  κάτω από ποιες συνθήκες; Διότι για να συμβεί αυτό  θα χρειαστεί να προσπεράσει  την Τουρκία….
Έτσι ερεύνησα  γι άλλη μία φορά  το  ωροσκόπιο της  Τουρκίας σε συνδυασμό με της  Ελλάδος …..
Τα χαΐρια μας  εμείς πλέον ως χώρα  τα ξέρουμε , αλλά  υπάρχουν και τα  αποτελέσματα  της προσωπικής μου  έρευνας  σε σχέση με αυτά που  μας φουσκώνουν τα μυαλά οι κυβερνώντες  τα οποία  απέχουν μίλια μακριά, αφού σταδιακά  θα μπαίνουμε  όλο και σε χειρότερες περιπέτειες.
Οι Τούρκοι  από την άλλη,   διανύουν και αυτοί μία δύσκολη εποχή  το ίδιο όμως και ο πρωθυπουργός τους . Έτσι και ο Ερντογάν  κάθεται και αυτός σε αναμμένα κάρβουνα
κατηγορούμενος   ως …ως.. Αν το Σύμπαν  λοιπόν  έχει συνηγορήσει  να κάνει η Τουρκία  το μοιραίο  λάθος της  με το  να πιστέψει κάποια στιγμή  ότι θα βρίσκεται  μπρος  στην ευκαιρία της να εισβάλει  στην Ελλάδα ,καθώς την θεωρούν από παντού αποδυναμωμένη  για να αρπάξει  αυτά που επιθυμεί , δηλαδή  γνωρίζοντας  ότι εμείς « ως λαός – μία μπουκιά» και  « επί ξύλου κρεμάμενοι» να κάνει το λάθος της ….

 Και έτσι και μάλιστα με πολύ «διακριτικότητα» ο  ομόθρησκό μας  ο Πούτιν ο   Ρώσος ηγέτης  ,σε ρόλο  σωτήρα   θέλοντας να βοηθήσει  τη χώρα μας  και φυσικά με το αζημίωτο….. θα βρεθεί στο Αιγαίο….

Αυτή η αναφορά μου δεν αποτελεί καμία εξυπνάδα μου  ή  παλαβομάρα μου   παρά μόνο  στον συσχετισμό των προαναφερομένων Αγίων  με τη  αστρολογική μαθητεία μου.
Αν έχετε  κάτι υπόψη σας  και εσείς που μπορεί  να διαφωτίσει περισσότερο  τα λεγόμενα μου,  δηλαδή να δώσει μία καλύτερη  ερμηνεία  θα τη δεχθώ  πολύ ευχάριστα. Θα παρακαλέσω μόνο  η  όποια  αναφορά σας να είναι τεκμηριωμένη .   




  

1 σχόλιο:

  1. Χρονικά ποτε προσδιορίζετε το πιθανό λάθος της Τουρκίας να συμβεί, και τι εννοείτε σε σχέση με τα ανταλλάγματα της Ρωσίας; Επίσης παλιότερα είχατε πει για επιστροφή στη ´´δραχμούλα ´´ ποτε; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή