Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΩΝ ΙΧΘΥΩΝ

H  ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΩΝ    ΙΧΘΥΩΝ

Kύριε , δέξου τις ευχαριστίες μου για τα θεία δώρα που μου χάρισες.
Τώρα που νιώθω  ότι βρίσκομαι κάτω απο τη σκέπη Σου, αισθάνομαι
το άπλετο φως της μεγαλοσύνης Σου, να πλημμυρίζει την ψυχή μου με
ηρεμία, ασφάλεια κα αυτοπεποίθηση.

Ουράνιε Πατέρα, εσύ που είσα η πηγή της ευλογίας και ο χορηγός της
 στοργής  δέξου να βρίσκομαι κι εγώ μέσα σε αυτά τα πλούτη Σου.
Όμως, για να γίνει αυτό, ξέρω ότι πρέπει να ξεφύγω απο τις αρνητικές
ροπές του ζωδίου μου .

Ζητώ λοιπόν  απο Εσένα, να με βοηθήσεις να μπορώ να αυτοελέγχομαι
 ώστε να συνειδητοποιώ αμέσως όσα είναι ενάντια στη  θελησή Σου.

Ηλιε  της ψυχής μου, υπόσχομαι ότι θα προσπαθώ να μην  είμαι ευάλωτος
στο ψέμα, την υποκρισία, την ανευθυνότητα και όλα όσα βρίσκονται στη
σφαίρα των κακών έξεων.

Εσύ  ενίσχυσε μόνο τη διάνοια μου με σοφία και την ψυχή μου με αγαθότητα ,
 γιατί  ξέρω ότι μόνο  έτσι θα πορευτώ στο σωστό σκάφος της ζωής, το οποίο
οδηγείται προς Εσένα Κυριε μου.

Αιώνιε Ευλογημένε, Σε υμνώ και Σε  δξάζω δια των πράξεων μου, οι οποίες
με βοηθούν  να ανυψωθώ και να μπω στη δική Σου  Ουράνια πολιτεία, στην
οποία μόνο με πράξεις  αγάπης , συγχώρεσης και αυταπάρνησης μπορώ να
 κατοικώ.

Γινε λοιπόν , Εσύ ο θησαυρός  του πνευματός μου, ώστε μέσα από την πλόυσια
 φαντασία μου , την οποία Εσύ μου χάρισες να την αξιοποιώ  δημιουργικά, διότι
 ξέρω  ότι γεννήθηκα με μοναδικά ταλέντα για το καλό το δικό μου , των άλλων
 και για τη δική Σου δόξα,

Αμήν

(από το βιβλίο μου Προφητείες 4ος τόμος)
15/3/2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου