Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΡΙΟΥ




Κύριε, είμαι πλημμυρισμένος απο τη δύναμη της δημιουργικής Σου ενέργειας η οποία με γεμίζει ζωντάνια και μου δίνει την αντοχή και το θάρρος, να υπερπηδώ τα εμπόδια.

Σε ευχαριστώ, που μου απένειμες αυτό το πολύτιμο  δώρο και παρακαλώ βοηθησέ με να το χρησιμοποιώ σωστά στη ζωή μου. Δείξε μου τον τρόπο και την κατεύθυνση που χρειάζεται να πάρω γι αυτό, καθώς επιθυμώ να συμμετέχω  θετικά κάνοντας  καλή χρήση  των ικανοτήτων μου, εκεί που οι άλλοι  διστάζουν.

Διδαξέ με να παίρνω πρωτοβουλίες, μόνο εφόσον γνωρίζω απόλυτα καλά το θέμα μου.
Ο ενθουσιασμός και η βιασύνη συχνά με τυφλώνουν .

Προσευχόμενος, σε Εσένα Κύριε μου , μαθαίνω την εγκράτεια και τη διακριτικότητα.
Μαθαίνω δηλαδή, την έννοια του συμβιβασμού αντι του ανταγωνισμού.

Κυριέ μου , διδαξέ με  την ανεκτικότητα, την  υπομονή, τη συγνώμη, καθώς συχνά παρασύρομαι και κατακρίνω τους άλλους χωρίς να σκέπτομαι τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους.

Ζητώ απο τη μεγαλοσύνη Σου τη βοηθεια Σου για να μπορώ να ελέγχω τις παρορμήσεις  μου ώστε να αποφεύγω τα λάθη και τις παραλήψεις. Διδαξέ με  την υπομονή και τον τρόπο να αποβάλω  την κακή συνήθεια μου  να  επιτιμώ τη γνώμη και τα έργα των άλλων.

Ναι Κύριε, αφησέ με να έχω την ελπίδα, ότι μπορώ και εγώ να συνεισφέρω, έστω και στο ελάχιστο στους αδελφούς μου προσευχόμενος  με ευγνωμοσύνη σ΄Εσένα.

(απο το βιβλίο μου ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ )
17/3/2012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου